Ja też miałem ten problem i też kombinowałem jak koń pod górę. I też zmyliło mnie to, że biły tylko przy przyspieszaniu, ale po wyważeniu problem ustąpił. 8)
Ja miałem problem na alu.
no i psipsia była dziś u dwóch mechaników , jeden bardzo dobry ale niestety pokrzyżowały mu się dzisiaj plany i nie miał dla mnie zbyt wiele czasu i drugi dość dobry który miał go wystarczająco długo. diagnoza - luz na przekładni kierowniczej :!: . jutro zostanie stwierdzone czy można go zlikwidować czy będzie to niestety poważniejsza sprawa. co prawda jeszcze nie śledziłem forum w tym temacie ale jakoś nie przypominam sobie żeby ktoś na to narzekał . zobaczymy jutro.
poduszka pod silnikiem moze byc mialem podobne objawy przy takim "schorzeniu"mogla sie odkrecic tez podczas przyspieszania tluklo i byly drgania, mozna to sprawdzic na zgaszonym silniku wzucajac bieg i sprobowac popchac oczywiscie patrzac na silnik
AUTO JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, WYŚCIGI ZABAWA A DRIFT TO PODSTAWA
no ale jak rusza się kołem , mocniej czuć to w prawym , to niestety czuć pukanie z przekładni , bardziej z prawej strony właśnie , stwierdzono że jest to luz na listwie lub na " "jabłku" :?: , może to jakoś inaczej się nazywa
[ Dodano: Czw 07 Gru, 06 15:16 ]
no i przekładnia jest do roboty ale to nie od tego bije. najprowdopodobniej przeguby w skrzyni.
Hm no wkoncu to fachowiec stwierdzil wiec moze i tak byc. U mnie jak mi pduszka posla nawet z prawej strony byly dragania jak cholera, silnik pukal. pozatym zdazalo sie ze biegi nie wchodzily precyzyjnie jak samochud stal na nierownej powiezchni.
AUTO JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, WYŚCIGI ZABAWA A DRIFT TO PODSTAWA
no ja jeszcze jutro założę jakiej inne koła i sprawdzę , odezwę się / może to jednak wyważenie / chociaż bardziej stawiam na ułożenie koła na piaście , jakby co :evil:
Dużo ostatnio tych drgań i wibracji na forum. Podłączę się i ja pod wątek, a objawy mam następujące:
Podczas pracy silnika na biegu jałowym niec się nie dzieje i silnik płynnie wkręca się na obroty.
Pukanie, buczenie, słyszalne tylko w środku, zaczyna się jak silnik zostanie zesprzęgnięty ze skrzynią biegów. Podczas ruszania na wprost oraz podczas skręcania w lewo słychać wyraźne odgłosy przypominające dzuiurawy tłumik. Auto wpada w wibracje jak zimne tdi.
Co ciekawe jak skręcam w prawo odgłos znika jak ręką odjął. Cisza i aksamitny normalny odgłos silnika benzynowego.
Na biegu jałowym jak się auto toczy i skręca w obie strony nic nie słychać.
Wymieniałem prawy przegub zewnętrzny oraz wymieniłem rozrząd. Te odgłosy zaczęły występować po tej operacji.
szkoda , miałeś rację to od kół , założyłem dzisiaj letnie fele i jak ręką odjął . chłopcy jak mi wyważali koło to nie wyjęli pierścieni :evil: , i z tąd ta draka , a ja już przeguby chciałem.... niemniej luz na przekładni jest swoją drogą.
Komentarz